Slova jsem (z)krotila pro tyhle značky:

 
 
hi.jpg

HB Reavis

HB Reavis je mezinárodní developer, který se věnuje hlavně stavbě kanceláří. Na starosti jsem měla kompletní externí komunikaci, přípravu blogů, tiskových zpráv, social media i textaci nových webů pro jednotlivé produkty.

Pro značku jsem psala 6 let, nejprve česky a pak kompletně v angličtině. Na přípravě sekce Stories & News jsem spolupracovala s editorem, korektorem, případně obsahovou agenturou z Londýna.

V roce 2021 jsme získali ocenění Global Content Awards (Londýn) za nejlepší B2B kampaň roku. Díky kampani Future of work, která byznys leaderům servírovala kvalitní obsah týkající se budoucnosti office / workspace světa, jsme získali 800 leadů (KPI kampaně bylo 300).

ORIGAMEO WEB (PRODUKT)
STORIES & NEWS
 
billboard.jpg

AUPARK HRADEC KRÁLOVÉ

Aupark je obchodní centrum, kde jsem si během tří let na pozici marketingové manažerky / copywriterky vyzkoušela, zač je toho retail.

Na starosti jsem měla kompletní rebrand ve spolupráci s agenturou a všechny výstupy: social média, OOH kampaně (billboardy, CLVéčka), spolupráci s jednotlivými brandy v centru a přípravu social postů i mini kampaní pro ně. Kompletně jsem spravovala i eventy.

Kromě toho jsem pro Aupark vymyslela dětský klub Auparťáček a to bylo (ač je to dětské téma) po copy stránce opravdu něco. Hrát jsem si se slovy mohla od rána do večera. :)

SOCIAL POST (jeden z tisíce:))
UKÁZKA EVENTOVÉ KOMUNIKACE
Dětský klub auparťáček
 
stainless.jpg

CROSSFIT STEELWINGS

Pro crossfitovou tělocvičnu v Hradci Králové jsem vymyslela slogan “Go stainless”. Claim navazuje na název tělocvičny - Steelwings - a hraje si s pojmem “stainless steel” - nerezavějící forma oceli, tedy lepší, ušechtilejší. Motto tak přenáší myšlenku práce na sobě a snahy se neustále posouvat kupředu. Claim tělocvična používá už několik let a daří se mu i jako hashtagu na sociálních sítích.

Myšlenku popsala majitelka gymu v jednom z příspěvků na Instagramu, mrkněte:

O CLAIMU "GO STAINLESS"
 
utrzena ze retizku.jpg

utržená ze řetízku

Klientka Simča řešila už nějakou dobu potřebu přebrandovat svou značku háčkovaných výrobků, dekorací a šperků. Hledala někoho, kdo jí dá nápad, co bude mít šmrnc a dokáže do názvu značky dostat i její přístup k práci a ideálně i osobnost. :) Připravila jsem Simče návrh názvu “Utržená ze řetízku”, který vychází z paralely řetízku (oček při háčkování) a českého “jsi jak utržená ze řetězu” (bláznivá, plná energie). Takhle jsme krásně skloubily dva symboly a Simča byla ze své nové značky nadšená. V logu to názvu taky sluší, co myslíte?

Utržená ze řetízku na Instagramu
 
 
pastee3.jpg

Pastee

Pastee je zdravé jídlo ve formě pasty, kterému jsem před několika lety vymyslela jméno, které se v komunikaci osvědčilo a uživatele (nebo spíš strávníky :)) pořád baví. Pro Pastee jsem tvořila texty na web, články, výstupy na sociální sítě (v začátcích) i veškeré tiskoviny, které vám přijdou v krabici spolu s dávkou energie v barevných kapsičkách.

Pastee web
Pastee na instagramu
 
litomyšl.jpg

Zámecké návrší Litomyšl

Spolupráce se Zámeckým návrším Litomyšl byla doslova pohádková! Za úkol jsem měla zpracovat nový claim pro organizaci, která spravuje zámek a další atrakce na návrší, včetně nového copy pro web, které je přehlednější a motivuje výletníky, aby nasedli do aut a vyrazili do Litomyšle.

Na stránkách je vítá můj claim “Litomyšl, jak ji nečekáte” a dál popis jednotlivých zajímavých míst na návrší. Podívejte se:

web zámeckého návrší
 
hradecanka.jpg
 

Chata hradečanka

Hradečanka je překrásná chata v Krkonoších, pro kterou jsem zpracovala před otevíračkou nové copy na web, aby nalákala k ubytování co nejvíce hostů. Kromě toho jsem vymyslela i claim “Hory se vším všudy”. Na Hradečance je toho tolik speciálního, o čem se dalo psát! Třeba vás web taky přesvědčí k rezervaci víkendu na horách. Schválně:

šup na hradečanku
 
sikana.jpg
 

PROSTOR PRO

Ráda psaním pomáhám tam, kde je to třeba. Nejdelší a nejmilejší spolupráci mám s neziskovou organizací Prostor Pro z Hradce Králové, pro které jsem vymyslela a napsala jednu z kampaní na podporu prevence šikany ve školách, která získala hlavní ocenění v rámci kreativních kampaní neziskovek - To bylo ve škole. Podívejte se na web a třeba se rozhodnete Prostoru přispět na jejich každodenní provoz a pomoc mladistvým:

web kampaně